Jobbat klart...nästan

Godkväll!
Kom hem från jobbet för ett tag sen, idag var de sista dagen på ett bra tag.. eller nja iallafall tills den 28 Augusti. Men de känns konstigt att ha ledigt nu efter att ha jobbat en hel sommar. Men nu har jag jobbat nio dagar i rad så lite ledigt skadar inte. Snart börjar jag skolan också så de kan vara skönt.

Imorgon ska jag träffa Camilla, de ska bli roligt. Var ett tag sen nu. Man måste ju se till att bevara den bästa vännen man kan hitta :)

På lördag åker jag och Veronica ner till Värnamo för att gå på High chapparal och sen sover vi på hotell i jönköping en natt. Det ska bli hur mysigt som helst. Jag ser fram emot denna helg.

Lööövee it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback