Höst

Hej, det blev inget inlägg igår, sorry guys.

Jag sitter hemma hos mamma nu, åkte hit efter skolan. Har precis ätit mat.
Jag är super trött, det beror troligtvis på att det var en händelserik helg med lite sömn. Kanske ska ta en liten vilostund nu?

Idag provade vi studentmössor och gjorde även en beställning. Jag köpte: Studentmössa, Hood-tröja, T-shirt, Trosor, årsbok.
Nu är vi nära tjejer ;)

Var även på Möte till 17.00 kom hem vid 6 tiden, eftersom jag missade buss jäveln.

När jag gick från bussen hemåt, märkte jag verkligen att det börjar bli höst nu, grått, kallt och blåsigt. Men så otroligt mysigt.

Kramar.


<3

Kommentarer
Camilla säger:

VI ÄR NÄRAAAA STUDENTEN! :D

jag märkte också att det var höst nu när jag var på väg hem idag, det blåste ner blad :S haha!



snygging älskar dig med<3

2009-09-22 | 21:11:07
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback