sjuk och deppig

Hejsan, jag ursäktar för usel uppdatering.

I fredags hade jag min födelsedagsfest, det vart riktigt lyckat. Vi började här hemma med lite snacks, dricka och singstar osv. Jag fick jätte många fina presenter utav alla. Vid halv elva drog vi till hamnmagasinet, Rebecca, Sofie,Lotta och Sofie följde inte med ut. Men det var super kul att dem kom iallafall :D.
I början var det rätt segt men sen kom de mer och mer folk och då vart de roligt. Blev bjuden på drinkar och så.
Vi kom väl hem vid 3 tiden. Camilla sov över hos oss.

I lördags var det ishockey som gällde, jag började redan då må dåligt. Det var jag och syrrorna som gick på ishockeyn. Mamma och mormor var och kollade på Dansbandskampen. På kvällen åkte vi till pappa och åt thaimat, sen fick jag feber.
Juste, SSK vann :D

Söndags, aa de hände inte så mkt. Åkte hem till mamma på kvällen. hade ingen feber.

Idag måndag vaknade jag vid 5 imorse och kallsvettades och hostade så mycket att jag inte fick någon luft. Sov ett tag till, väcktes vid 8 för att jag skulle upp och köra. Men hade 38.8 i feber så kunde inte åka iväg.
Jag har bara vart hemma idag, legat på soffan kollat film och suttit vid datorn.

På onsdag ska jag och Vevve åka till Åland, jag måste bli frisk tills dess.



Kommentarer
Sofie säger:

Tack för att vi fick komma, jag hade jättetrevligt <3

2009-10-26 | 18:43:03
Bloggadress: http://randompussy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback