Tisdag 5/5

Det var ett tag sedan jag skrev nu, har hänt så mycket så orkar inte gå in på allt, men de mesta har iallafall varit bra.
Idag var det jobb på dagiset, 3 dagar kvar nu och jag vill verkligen inte tillbaka till skolan, hade sorg gruppen idag så fick gå ifrån tidigare. När jag kom in i skolan fick jag ångest känslor, vill verkligen inte tillbaks, skulle lätt kunna börja jobba på än gång nu. Alla andra tycker att det ska bli skönt, inte jag.

Dagen vart lång, kom inte hem förs klockan 18.oo, åkte ut till maxi gjorde jag för att köpa mat till mig. När jag kom hem började jag få lite lätt panik över att jag inte hade börjat plugga någonting, så vid 21.00 chockerade jag mig själv, jag gjorde klart en uppgift, det var lätt och tog inte alls så mycket kraft. Nu känns allt mycket lättare. jag har iallafall kommit igång nu. :)


Jag och systra mi <3



_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

I like you more and more.


Kommentarer
Tina säger:

Jag vill fan också hellre börja jobba än att gå i skolan.. :/

2009-05-06 | 20:58:11
Bloggadress: http://www.tingus5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback