Onsdag 6/5

Idag var en bra dag på dagis, Jag vill STANNA. Jag trivs så bra. Hade iallafall avslutningsmöte med Eva idag, vi kom fram till att dem har nått upp till mina förväntningar och jag har nått upp till deras, vilket resulterade med högsta betyg för min del. Så jag är nöjd över att dem är nöjda med mig.

När jag kom hem så lagade vi mat och sedan skjussade ner Moa till Teatern, Vevve var redan där eftersom hon hade vart nere på Mc´donalds där hon ska jobba i sommar. Kul att hon fixat jobb. Mamma och jag åkte ut till IcaMaxi och hämtade banankartonger till flytten, där träffade vi på Uffe som följe med oss hem och hjälpte till med en del saker och fikade. 

Jag kände att jag verkligen skulle behöva plugga idag, men nej idag var jag inte lika duktig som igår. Det får bli imorgon istället. Jag lovar mig själv det. 

Nu är jag trött och känner mig lite delad över vissa saker.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback