"Män som hatar kvinnor"

Ja igår fredag så var jag och Camilla på bio här nere på roxy och såg "män som hatar kvinnor" den var SKIT bra, verkligen sevärd kan jag lova, den berörde på ett annorlunda sätt, en bra blandning mellan olika genre. Skådespelararna gör ett riktigt bra jobb. Innan filmen åt vi på kebebhouse och hade trevligt med skratt i stora lass.
      Efter filmen så tog vi 21.01 bussen mot fornhöjden, jag hoppade av vid viksängen där jag mötte sofie, vi gick hem till Sara och Elina och kollade på tv, pratade och skrattade. Åkte hem vid 23.30 ungefär.

Idag ska jag ner till stan, ssk killarna kommer till kringlan, be there haha. Sen får vi se vad dagen erbjuder, sofie kanske ska komma hem till mig.

Ni får ha de så bra, pusshej


Kommentarer
Camilla säger:

sv: tack :)

2009-03-07 | 21:31:59
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback