Lördagskväll

Idag blev det Bowling med Anne och Moa i bollhallen, det var skojigt ocj jag vann ;) Tog en massa kort som jag ska bjuda på här nedanför. Jag fick köra dit som jag ville och sen efter vi spelat klart körde jag till Moraberg och tog en glass, dit kom Mamma och gänget, satt där uppe ett tag och pratade, sen var det dags att köra hem till Enhörna igen, stannade dock vid fantastico för att köpa billigt godis.

Sen vi kom hem har vi bara ätit och kollat på tv. Robinson var bra, det är som det alltid har varit och de gillar jag, inga nymodigheter som man inte fattar ett skit av. Okej nu låter jag som en 65 årig pensionär men men. Ska bli skönt att sova snart, imorgon är det ishockey så måste ju ladda. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback