Älskade Mamma

Idag är det måndag då, vilket innebär att det bara är 4 dagar kvar till resan. Ska bli så skönt.
Idag körde jag in till stan med Pappa och Anne till halv 2, dem åkte och jobbade och jag mötte Moa uppe vid blombackaskolan, vi promenerade hem till mamma, vi åkte iväg och åt mat på Max. Hemma packade jag lite smått inför resan och provade bikinisar och sånt, älskar min söta rosa bikini från HM.

Mamma har ju öroninflamation och går på pencilin, och så i eftermiddags så blev hon dåligare och kunde knappt andas och sånna saker :S så hon ringde Jouren och fick en tid där 19.30, jag följde med henne dit, ibörjan var det jätte jobbigt att gå in på akuten, jag drogs tillbaka till förra sommaren när allt hände med Alice och att samma dag som hon dog var pappa tvungen att åka in till akuten för att han inte kunde andas:S jag var livrädd, jag var med på sjukhuset sen kom min ångest. Så minnerna därifrån är inte dem bästa. Men när vi fick komma till en annan våning så kändes de bättre.
Hur som helst så fick mamma blåsa i någon maskin och läkaren lyssnade att allt var okej, Läkaren var helt dum i huvudet, för det första hörde man inte vad han sa och för de andra så sa han inte mycket alls.
Men dem hittade inga fel utan de är troligvis den djävulska förskylning som hon har åkt på.

Jag älskar dig mamma, du är bäst, alltid <3

Jag körde ut till enhörna sen, Moa och jag är här nu, Pappa och Anne ringde nyss och sa att dem var på väg hem från jobbet.

Imorgon blir det BUP, Skolan (prov), Träffa 2 vänner.

Puss


Kommentarer
Camilla säger:

söt bild på dig gumman!<3

2009-06-09 | 10:20:58
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Johanna säger:

Usch, lät inget roligt det där med Akuten.. :/ Och btw, så hatar jag doktorer där man inte hör vad dem säger, har hänt lite för ofta.. >.< Jobbiga jävlar!



Bilden var som Camilla sa, vääldigt fin! :)

<3

2009-06-09 | 16:14:39
Bloggadress: http://menberg.blogg.se/
Camilla säger:

sv: ja vi måste träffas jätte mycket när du kommer hem!

Kommer sakna dig skit mycket!!!<3<3<3



Ingenting ska hända, det får INTE!



älskar dig<3

2009-06-11 | 15:28:40
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback