Sockerkaka

Torsdag idag då, bara en skoldag kvar, skönt med helg men samtidigt har denna vecka varit slapp och skön. Vi har ju inte kommit igång riktigt ordentligt med vårat nya schema eftersom det var romme resa och minimässa i veckan. Igår skrev jag ingenting hade inte ork men dagen var okej, lite bråk i skolan med mina "favoriter" annars var dagen skit skoj, ståjade och var glad nästan hela dagen.
   Dagen idag har också varit bra, en kort dag med bara 2 lektioner och slutade klockan 12, men var hos Kristina till 13.00 sen hämtade mamma mig, det var skönt att prata idag hade mycket att tala om, det märktes ett det var ett tag sen jag var där. Åkte hem sen och nu sitter jag och väntar på ishockey. Idag hoppas jag på fullsatt i axa men vi får väl se. Men idag tycker jag att alla borde vara där och stödja ssk det är faktiskt gratis. Du behöver inte slänga ut en ända krona om du inte vill så varför inte ta den chansen? Så alltså 19.00 ssk-rögle insläppet och biljettutdelning börjar två timmar innan start, dvs 17.00 Be there. Jag tippar på 3-2 till tälje <3

It is good that we are friends again, we have fun together.





IMORGON, IMORGON, IMORGON, IMORGON HÄNDER DET ;)<33

/Angelica Wallén®


Kommentarer
Camilla säger:

vad händer imorn :)

2009-01-22 | 15:18:37
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Anonym säger:

Du får se ;)

2009-01-22 | 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback