Friday is here

Jahapp idag är det då fredag fast bara i en timma till dock, jag har inte haft tid för att blogga idag så får bli ett litet nu.
Dagen började med att bli väckt av en pappa som säger: Vi måste åka om hen halv timma. Ahh panik, en halvtimme kanske räcker för en kille att göra iordning sig på men inte för en tjej ju! Men jag hann. Vi åkte in till stan han skulle till läkaren sen gick vi en kort stund på stan och köpte lite ditt och datt. Åkte ut till Axa sen och träffade resten av Wallén la familja dem åt mat, vi åkte hem sen eller jag iallafall, så nu har jag varit duktig och rensat min garderob, jag är nöjd för det vart bra. Vid 6 kom Pappa och hämtade oss då åkte vi ner till stan och åt på thairesturang, det är så mysigt. Våran lilla tradition. Efter det vart det färd ut till enhörna och kolla på Let´s dance sen bar det hem till mamma igen. Jag hör själv hur mycket jag far fram och tillbaka, ¨många tror att det är jobbigt fast det är inte det. Nu ligger jag här i sängen och ska försöka sova snart, men det lär bli svårt för nu på lovet har jag varit vaken till halv 3 nästan varje natt, så att ställa om sig blir inte det lättaste. Jag knarkade Twilight igår också :D tredje gången jag kollat på den nu, tre dagar i rad. Skulle kunna se den hundra gånger till utan att tröttna.

Måste bara uttrycka mig lite om Let´s Dance som det var premiär på idag. Den kände så kallde "BlondinBella" är ju med och hon var väl sådär men jag hoppas för allt i världen att hon ska åka ut snarast. Ni får ursäkta men jag tål inte människan. Blond Blåst Bimbo Bx3 som inte vet vad hon heter knappt. Nej jag rådissar den fjanten. Men desto mer gillade jag Morgan, ni vet han som var med i ett sommarlovsmorgon för hundra år sen haha. Han var Bäst. Honom hissar vi idag tycker jag.

Anledningen till att jag sover hos mamma är att det är ishockey imorgon klockan 4, ssk möter modo och tälje måste ta poäng annars är det nog ganska kört :( Men vi hejar :D:D <3

Godnatt och hoppas ni orkar läsa alla mina Låååånga inlägg som blir nu förtiden.

Angelicas citat " Jag älskar er alla där ute, nu är jag inte bara snäll, utan ironisk också"
Haha.

Piisspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback