Butterkaka

Jahapp, *GÄSP* Jag är så fruktansvärt trött just nu. Skolan gick bra idag, hade sköna lektioner förutom samhälle där vi hade ett oförberett förhör som ingen kunde, så alla ska få göra om det imorgon. Så ni som inte var där idag förbered er att kunna vad riksdagen, regeringen, departementet, utskott, motion, proposition (?). Det kommer vi ha prov på imorgon. Så bäst att plugga det ska jag göra iallafall. Hälsopedagogiken gick bra och var rolig, jag fick stå och redovisa min fråga och vara en liten ledare för klassen. På sista lektionen kollade vi på film, vi såg Björn Gustavsson. HAHA fyfan vad jag garvade hela filmen. Han e så fruktansvärt gullig :D

Efter skolan åkte jag och Sara ner till stan och kollade efter present till de blivande födelsedagsbarnet (a) hihi. Sen åkte jag hem och åt mat. Jag är så trött och grinig, ge mig lite lycka, haha jag är som en grinkärring eller det är iallafall vad dem i min familj säger fast enligt mig så är de min omgivning som är lite surkärringar Haha.

Pappa ringde nyss jag ska med honom till JULA och köpa någon luftsak grej som var REA på nu som bara kostade 5000 nu så ska följa med så får jag något att göra, men först ska vi skjussa ner Vevve och Moa till teatern,

puss

Jag tog en bild i skolan idag, enligt mig är de lite av en kopia av Camillas bilder, tycker ni inte att det är likt henne? jag gör de. ;P


Kommentarer
Sofie säger:

du är bäst oavsett <3

2009-01-28 | 19:05:13
moa säger:

du är ju ialefall oerhört lik camilla på bilderna hehe älskar dig syster.<3<3<3<3<3

2009-01-29 | 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback