Prosit

Jag var hemma idag också, fortfarande feber och ont i halsen, hoppas det går över snart så man får vara frisk på lovet.
Idag har jag bara varit hemma och vilat, eller vilat och vilat ska jag väl inte säga. Jag städade ganska mycket förut i hela huset, farmor, farfar och min kusin Elina kom upp en stund på förmiddagen och hjälpte pappa att installera luftvärmepumpen. Jag har spelat massor Guitar Hero idag :D det är verkligen skit kul, jag testade på expert några gånger men HAHA det gick inte så bra, nej jag håller mig nog till lätt och medium ett tag till. Pappa och jag åkte in till stan och hämtade Moa från skolan, och Anne från jobbet. Så nu sitter dem 2 och sjunger singstar för fulla muggar men det klarade inte min hals av riktigt kände jag. När vi var inne i stan så ringde mamma, vi hade fått post så nu får både jag och Veronica köra med pappa och Anne också, inte bara mamma. Wii jag längtar som en idiot efter att få köra. Jag vill visa pappa och Anne hur mycket mamma har lärt mig också ;)

Snart ska vi åka till farmor och farfar igen, vi är bjudna på middag där, paj *mums*
Jag får se om jag kan gå till skolan imorgon, skulle vilja för att hämta lite saker innan lovet så testar iallafall tror jag.

Hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback