Misslyckad

Denna dag har varit skit, mer behöver jag egentligen inte säga, men för att detta inlägg ska bli längre så kan jag väl berätta lite om min "fantastiska" dag. Svårt att sova inatt pga av personliga skäl, men tillslut lyckades jag men sov oroligt hela natten. Vaknade trött. Skolan gick bra, jag var som en duracell kanin, alla tyckte säkert att jag var jobbig, för mycket energi som inte kom ut, ville bara ut och springa, gå en promenad ner till sjön men orkade inte. Jag fick lite hjälp på samhälle lektionen som hjälpte mig att kunna göra klart uppgiften, så nu är den inskickad. FINALLY, Fan vad stolt jag är över mig själv just nu, har slitit hela kvällen. I skolan gick min mobil sönder, yippie vilken tur man har just nu med allt. När jag kom hem så började min piercing blöda :O, jag vart jätte rädd, började skicka sms till massa och fråga om de var normalt, vissa sa att de är det, andra sa att jag borde åka till det stället där jag tog hålet. Och det ska jag göra imorgon eftersom de nu har blödit ca 5-6 gånger. Det kommer ganska mycket blod också plus att jag hatar blodsmaken i munnen, spyr nästan bara av den. Finns ju vissa som gillar de *host*.
Nej tur att man har världens BÄSTA mamma som hjälper mig hela tiden med allt. Jag älskar dig.
Nu hoppas jag att morgondagen blir bättre. och att jag slutar stressa.

Längtar till lovet då ska vi ha kul, eller hur sötisar? :) <3
saknar er som bara tusan

/En "positiv" Angelica.


Kommentarer
Sofie säger:

KLART, vi ska göra lovet till det bästa. vi saknar dig <3<3

2009-02-09 | 21:49:59
Nina säger:

vill du ha ökad besökare på din blogg?

Klicka på länken nedan och följ anvisningarna!

Det funkar! :)



http://www.viraltrafik.se/?ninaaro

2009-02-09 | 23:42:52
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/
Camilla säger:

Vill du ha mera besökar?

Så följ länken denna länk



http://www.viraltrafik.se/?MillaM

2009-02-10 | 16:23:30
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback