Måndag

Godkväll, idag var det skola igen efter helgens vila och roliga bravader. Det gick bra, skulle redovisat på svenskan men de sket sig lite så det ska min grupp göra på fredag istället. Dagen gick bra även fast den var lång. Vi fick sluta tidigare för att vår lärare fick en läkartid. Det gjorde inte mig ett dugg faktiskt. :D Såg Angelica F på östertälje station med 2 av hennes vänner så fick sällskap på tåget in till stan. Väl där träffade jag Lotta och Sofie på stan, vi gick och åt/fikade på Nancy´s, Rebecca kom också dit sen. Vi satt där och åt och pratade men mest skrattade vi like always. Humorn är ju så sämst så den blir bäst precis som vi är. 
     Jag tog 5 bussen hem, när jag klev av bussen var vi 4 stycken som gick av här ute i skogen, pappa hade nyss varnat mig i telefon att det var as halt ute men tydligen var jag tvungen att ramla för att själv märka av de haha. Jag ramlade och slog i mitt knä, alla killar gick bara förbi och sa inte ens nått fast jag typ skratta och sa att det var så halt haha pinsamt :$ men men om man heter Angelica Wallén så är man van att skämma ut sig och andra.
    Pappa hade grillat fläskfilé och grönsaker när jag kom hem, mums på de. Sommar känsla <3 och jag längtar som en galning efter sommaren för denna sommar kommer bli bäst. Det vet jag.
      Jag pratade nyss med mamma också, hon sa att dem hade kollat på en resa nu till cypern som vi kanske ska åka på i mars. Jag hoppas hoppas :D fatta att komma bort från den här stan och bara njuta av värmen <3

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback