♥Alla Hjärtans dag♥

Idag är det som sagt alla hjärtans dag, jag tycker att det är mysigt. Det är många som hatar det bara för att den personen inte har någon flickvän/pojkvän men om man lyssnar på dagens namn så heter de faktiskt ALLA hjärtans dag. Dvs att man kan fira den med sina nära och kära också som familjen eller vännerna. Det är mysigt. Sen förstår jag de personer som säger att man borde ju alltid ta hand om varandra och inte bara på en speciell dag, det håller jag fullt med om men samtidigt så kan det vara bra att tänka över på denna dag om vi verkligen tar hand om varandra fullt så mycket som vi skulle kunna. Jag tar gärna bort Halloween men Alla hjärtans dag vill jag verkligen ha kvar, för denna dag har iallafall en värdefull mening.

Min dag har inte kunnat blivit bättre, jag har träffat alla människor som jag älskar mest.
Och jag har gjort det jag älskar mest, Ishockey. Tyvärr förlorade ssk men det gör inget idag. Efter hockeyn åkte vi hem och kollade på melodifestivalen, fikade med tårta och åt ost och kex. Sen gav vi ut och fick presenter också, jag fick halsband, liten läskig gubbe som jag kan busa med, 3 par örhängen, en glas-skulptur, och en söt miranda nalle fick jag och Moa av vevve, sööt.
Pappa och Anne svängde förbi också, då fick jag ett hjärthalsband och en I LOVE YOU nalle. Dem är så söta allihop, jag älskar min familj så otroligt mycket.

Måns zelmerlöv var bäst i melodifestivalen ikväll, Amy Diamond också, Lasse Lind var ju också bra, men han kom sist.
Nu ska jag tillbaka och mysa med mina "Gosse människor"


Sov gott Puss puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback