Onsdag

Min onsdag var skit bra rent utsagt, Camilla kom hem till mig på förmiddagen, vi åkte ner till stan och mötte Sara, vi tre gick runt om shoppade och satt oss vid maren och tog en glass, satt och pratade vid slussen länge också, så mysigt att träffa min flickor. Vi tog så söta bilder också, vissa är ju mer roliga än andra, haha.

Mamma hämtade upp mig och sen åkte jag, mamma och vevve vidare till Gnesta ishall där SSK mötte AIK. Åh FY FAN vad roligt det var, nu förstår jag hur mycket jag har saknat ishockeyn under sommaren, jag mår så bra av de, jag kan skrika hur mycket jag vill, dvs ett bra sätt att få ut sin aggresion. Åh jag skulle verkligen kunna skriva en hel bok på flera hundra sidor om hur underbart ishockey är.
Så nu kommer mitt tjat om ishockey börja komma här på bloggen igen, men det är bara att stå ut eller njuta (vilket jag tycker passar bäst)
Matchen slutade oavgjord 3-3, målen gjordes av: Lukas Kilström, Fredric Andersson och Blaz Gregorc- alla juniorer.
Min lilla dansk var duktig också hehe ;)

Underbar dag och underbar kväll helt enkelt, avslutade det hela med mini kräft skiva hos pappa.

puss.



Tar så fruktansvärt lång tid att ladda upp bilder just nu så de här får duga, fast måste ju ladda upp några från ishockeyn också ;)


Kommentarer
Camilla säger:

kul dag vi hade tsm :D<3

2009-08-13 | 23:39:21
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Ja, din lilla dansk var verkligen jätte duktig ;)

2009-08-13 | 23:47:22
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback