dusch väntar, latheten tar över

Vilken dag, lika händelserik som igår, åtminstonde skoldagen. Nu har vi verkligen kommit igång på riktigt, jag hade Historia på morgonen i 3 timmar, låter som tre väldigt jobbiga timmar men det gick bra och tiden gick väldigt snabbt. Sedan hade jag Barn familj och samhälle, de verkar slappare iallafall, rätt skönt nu när det är så mycket annat runt omkring mig. Sista lektionen var teckenspråk, och jag älskar de, åh de är de roligaste ämnet än så länge. Jag har lärt mig hela alfabetet och vissa ord. Jag ska verkligen satsa stenhårt på detta.

Efter skolan så kom pappa och hämtade mig, vi åkte ut på sjön och seglade nästan på än gång, han, jag och Moa. Vi seglade runt älgön och stannade vid ängsholmen där vi åt middag, Grillad kycklig med Potatis, tomater och bearniesås.
Kanske sista seglingen för i år? Hoppas inte men det börjar bli riktigt kallt nu, åh jag som älskar sjön.

Hemma så har jag inte gjort ett dugg vettigt, vart lika trött som vanligt nu för tiden, usch. Men jag MÅSTE verkligen ta mig till duschen nu. För imorgon bitti kommer jag ha bråttom, då ska jag och Moa ta bussen från Enhörna vid 7 nånting. Pallar fan inte gå upp 6 men jag är så illa tvungen. BLÄÄÄ.

Men imorgon vill jag iallafall vara fräschare än vad jag var idag, nästan inge smink, fettigt hår och mjukis kläder ( nästan) :S Men när man inte mår bra (som jag nu har ont i hals osv) så orkar man inte bry sig så mkt, men jag har ett skäl till att klä upp mig lite, hihi.

Jaja, vi höres imorgon :)

puss och kram


Kommentarer
matilda säger:

Åh va snäll du är :D ja jag vet vem det är :D trevligt att nu hittade hit! hiihi. Ja det är jäte mycket faktiskt, hehe. Själv då? :D

2009-08-26 | 14:23:13
Bloggadress: http://matildaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback