Måndag 27 april

Godkväll, jobbet gick mycket bra idag fast jag har varit så seg och trött. Kanske för att det är måndag? Slutade halv fyra, Anne och Moa hämtade mig och Ann-charlotte, vi åkte ut till icamaxi och handlade mat, sen lämnade vi av lotta i lina och åkte vidare hem. Vi grillade och åt korv med potatissallad. Sen dess har jag BARA vilat, suttit här och kollat på en bra gammal film som heter trollsommar.

Nu ska vi åka till farmor en sväng, pappa ska hämta några kläder där, jag ska övningsköra.

Vi hörs senare! puss

Juste, imorgon ska jag vara med och öppna, börjar halv 7 men måste åka härifrån halv 6, dvs gå upp halv 5. :O jag kommer vara DÖD. Men det var jag själv som frågade efter att få vara med och öppna så kan inte gnälla. Jag är glad att jag får vara på det här underbara dagiset med underbara barn.


BAJSIG, gammal morgon bild. Uggly :D

Kommentarer
Veronica säger:

sötnosar!

2009-05-02 | 22:09:51
ALICIA - shopping & foto säger:

söt du är på din header!

2009-05-02 | 22:17:36
Bloggadress: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback