Lördag 25 april - Elinas 20 årskalas

Gudars vilken solig dag det var, på förmiddagen satt jag ute på balkongen och solade, det här vädret älskar jag verkligen. Vid halv 3 så åkte vi ut till Enhörna, till farmor och farfar de var där som min kusin skulle firas eftersom farmor har störst villa. Det kom en massa folk dit, ca 25 stycken. Roligt att träffa några som jag inte träffat på många år. Amalia, en som jag och Elina lekte mycket med när vi var mindre och var ute hos våran moster i mariefred, sen Karin också, gammal barndomsvän till Jessica (kusin).
Sen var det alla släktingar och sånt. Kul var det iallafall, vi fick tacos och tårta som vi åt ute på altan.
Vi åkte hem så att vi var hemma till robinsson, bästa avsnittet igår hihi. Jarmo fick ge igen, YES.

Tack för en trevlig dag/kväll!

Lite små bilder från dagen.

Linis♥

Much car

Lite folk

Moster, Anne, vevve, mamma.

tha house, but the picture is not good because the sun shining in my little phone, xD

Jag dör på mosters och Lars-åkes bil, ge mig ;)

Min pappa är cool och bäst

Min mamma är också bäst och snyggast

My bitch ;D<3

SÖÖÖÖÖTASTE BEBISEN<3

TÅRTA
 HIHI vi har bytt hårfärg.

Det här var lite bilder från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback