Hockey time

Godmorgon alla läsare, även fast ni kanske inte läser detta på morgonen. Men är jag är vaken och pigg. Ska alldeles strax åka ut till hedlandet. Mamma sa att det fanns mycket fint fär ute nu så vi ska väl ut och kolla en sväng. Alltid kul att åka dit och allra helst att åka bil haha, I love it. Våran nya bil kan ju åka lite snabbare än den förra så, hihi. Senare idag så är det ishockey SSK- skellefteå aik. Hoppas ssk vinner idag, snälla kämpa nu killar. Jag och mamma ska sitta och äta samtidigt som vi kollar matchen jag fick det som present av mamma när jag fyllde år, man sitter i returangen och har bli perfekta platser. Det ska bli nice. 
     Jag satt uppe till 23.40 igår och höll på med psykologi uppgiften, hur svår? usch den var faktiskt ganska jobbig men jag blev klar till slut. Nej nu har jag inte tid att sitta här mer, men försöker uppdataera lite senare om jag hinner Pusspuss

IDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback