Ssk är bäst

Ja nu är man hemma från en super kul match, eller matchen i sig var inte särsklit bra men vi vann iallafall med 3-2 efter ordinarietid, dvs 3 poäng till sportklubben. Dragan gjorde 2 mål och Kudroc 1 mål. Bästa kedjan är den trion där Martin Cibak, Per Hallin och Tomas Kollar spelar i, dem har ett riktigt krigarhjärta. Sliter som djur för att ta hem segern, så ska det se ut grabbar.  Femte vinsten på raken, ni som sa att ssk är sämst får nog ta och ändra inställning snart, eller varför inte redan nu? Nu är vi på väg uppåt. 

Mer folk på läktaren behövs nu bara, kom dit vettja.

SSK<3



Vad kan bli bättre än en super god wook och en nyspolad is?

Kommentarer
Tuttifrutti Moa säger:

ALLT förutom isen men wooken hur kan du ens smaka något så vidrigt. USCH FY Å BLÄ BLÄ FY Å USCH.min lilla stora syster angelica jag trodde jag hade ärvt något av dig förutom mitt söta ansikte men de har jag ärvt av vevve å mamma å pappa också nej när jag trodde jag hade ärvt min mat känsla av dig fast när jag täncker efter så har jag nog inte det för du gillar ju ärt soppa:P kram/Tuttifrutti Moa

2008-11-27 | 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback