Ishockey

Ännu en ishockeymatch avklarad, och idag vann ssk med 4-1. Hur glad är jag inte på en skala? Värda segern de var dem allt, spelade bra nu måste detta bara hålla i sig. I första perioden gör Andre Benoit 1-0, sedan utöker man ledningen till 2-0, målgörare är Martin Cibak, bra spel i första period. Paus och mycket roligheter ute i arenan. En tacklingsgubbe som man fick tackla, och den som tog i hårdast vann ett pris, inte för att jag prövade men det var ett roligt tidsfördriv i periodpausen, Väl när andra perioden kom igång så fortsatte spelet lika bra som innan, slutade inte kämpa trots 2-0 ledning. Robert Carlsson får äntligen utdelning för sitt kämparhjärta. 3-0 är resultatet när andra perioden tar slut. Sista lika rolig, inte alls nervöst, Djurgården stod för motståndet, om det nu var något motstånd, nje inte idag iallafall. I början av sista har Linus klasen pucken och passar fram till Nr 20 Petri Pakaslahti som utökar ledningen till 4-0. Djurgården är svaga men lyckas få in ett mål. Björn Bjurling är king. Han håller igen målkassen bra och har världens bästa personlighet, dansar efter matcherna.
Vi har satt ssk märket på bilen nu ;> weio.

( Noice sjöng nationalsången innan matchen, för er som inte visste så är medlemen Robert Klasen pappa till Ssk spelaren Linus Klasen)

Dagen har varit bra :) <3


Kommentarer
tuttifrutti moa säger:

jätte bra match värkligen.Men ännu en match avklarad skulle inte jag kalla de dom har ju förlorat ganska många matcher på raken nu så men nu är dom på g igen. den där tacklings gubben var ju jätte roligt not kanske du tycker ja men inte jag du gjorde ju inte ens nån gång:P hur kan man slösa bort ett helt varv bara för det där skulle veronica ha sagt haha vi hade jätte roligt på matchen när du nös hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ha en bra dag/kram tuttifrutti Moa

2008-11-28 | 17:56:57
moa säger:

oj jag läste fel sorry om de där med avklarad tänckte fel kram

2008-11-28 | 18:06:27
ackis säger:

Hehe okej :D jaa men jag tyckte de var roligt pusss <33

2008-11-28 | 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback