Barndag.

Jahapp vilken rolig dag :), jag var på en förskola i hovsjö idag och va med i barngruppen och tog reda på några svar till frågor som vi hade fått i skolan. Mamma jobbar där just nu så det var roligt, så söta snälla barn, inte alls så stökiga som jag hade förväntat mig med tanke på det dumma fördomarna som hovsjö har över sig. Fick en massa teckningar av barnen som jag fick med mig hem , hehe gulligulliga. Slutade klockan 1 åkte och handlade sen hem. Skön dag vart lite runder på stan sen ikväll också. Men nu ska jag snart sova ska till skolan igen som vanligt imorgon. Har bara två lektioner dock, får se om jag orkar träna? aja.

Glad att Barack Obama vann :D weio
Tyckte inte ni det också?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback