JULMYS

Kvällen har bestått av Dansbandskampen, Slagit in MASSOR med julklappar och klätt finaste julgranen. Det finns inget mysigare än att få klä granen. Nu är det verkligen jul snart. Om två timmar är det 3 dagar kvar. Jag provade lite kläder idag som jag ska ha på julafton, och jag tror att jag har bestämt mig nu. Jag ska fira med pappa på julafton, vi ska åka upp till stäket heter det tror jag. Det ligger någonstans en bit ovanför sthlm. Min faster flyttade dit när hon träffade sin kille som bor där. Så hela pappas släkt ska dit det ska bli mys. Träffa nya människor också. Sen dagen efter blir det att fira jul med mamma och mormor. Det är verkligen roligt med två julaftonar. Man får liksom ha de roligt lite längre än andra hihihi.

Min massa av paket.


JULGRANEN


Imorgon checkar jag in hos pappa. Pusshejsvejslingonfejs.
<3

Kommentarer
Vevve säger:

MM, granen blev jätte fin... Järfälla nästa..

2008-12-22 | 21:01:13
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/
Sara säger:

Gud va många julklappar ;D

2008-12-22 | 22:23:36
Sara säger:

Gud va många julklappar ;D

2008-12-22 | 22:23:38
Sara säger:

Gud va många julklappar ;D

2008-12-22 | 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback