Friendship

Dagen har varit bra på många sätt. Fick sovmorgon yehu. Åkte ner till stan till halv 10 och mötte Lotta där, vi gick till sydpoolen och hämtade våra gymkort sen traskade vi tillbaka till skolan. Åt mat sen, fast åt och åt vet jag inte om jag kan säga att jag gjorde men men. En ända lektion sen, psykologi, där redovisade några grupper men inte jag så satt bara och kollade på hela lektionen plus att jag tog kort på mina kära klasskamrater när dem stod där uppe haha. Vissa gillade det andra inte. Åkte till stan sen, jag, mellis och mannen köpte ett halsband, så snuttigt de är.<3 Kallio och Kima var också med, vi åt mat på tjockisdonken sen åkte vi tillbaka till skolan klockan 3 där var det skolavslutning. Ni som inte var där missade ingenting kan jag säga, tycker att det är lite konstigt att man bara lägger ner tid för treorna på avslutningen. Alla går ju på jullov inte bara treorna?
Lotta och Sofie kom dit en stund, kul att träffa dig igen Sofie det var ett tag sen, även fast det kanske inte var jätte längsen så känns det ändå lång tid, för om man har en bra vän som man verkligen tycker om vill man ju träffa honom/henne ofta.
Jag fick fina örhängen av Sara idag. Tack vännen.
Åkte hem sen, var bara hemma en stund sen åkte vi iväg på Min sötis Moas skolavslutning. Det var mys sen köpte jag julklappar till Pappa, två stycken faktiskt ;) visst är jag bäst.  Nu har jag bara kvar en till pappa och till Lotta och Sofie. Skönt.

Avslutning idag men måste till skolan imorgon :( fail

 GE MIG <3


 <3 Köpt

Kommentarer
Camilla säger:

Mitt halsband är finast ;)

<3

2008-12-22 | 17:20:18
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback