Fjärde advent



När fjärde ljuset brinner
 vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
 dan före dan före
 dopparedan

När alla ljusen brinner
 då blir det jättekul
 med klapparna och tomtarna
 som önskar oss GOD JUL!

Idag är det söndag den 21 December dvs bara tre dagar kvar till julafton, om bara några timmar så är det 2 dagar kvar. Jag har läst lite bloggar och många skriver om hur pirret i magen börjar komma nu och jag håller helt och hållet med Haha. Jag känner mig som ett litet barn som knappt ska kunna sova på hela  natten till julafton. Åh vad jag längtar, och till råga på allt så kom det faktiskt snö idag. Såg ni det ? :D JULSTÄMNING.
Idag har varit en Juldag. Jag har varit jätte duktig, städat hemma hos mamma. Dammsög och tvättade alla golv i hela lägenheten. Ryggen tackar för det nu ska jag säga. Men det var roligt att städa idag mamma var faktiskt stolt över mig för att jag städade så mycket utan att gnälla någonting. HAHA jag har varit jätte pedant idag. Sen åkte jag och mamma och mormor och handlade julklappar och julmat. När jag kom till pappa så gjorde jag och Moa värsta julstämningen här :D åh jag älskar jul.

Imorgon blir det mera julklappar ska åka med pappa Anne och 
Moa till strängnäs och shoppa sen ska  sova hos Sofie och ha minijulafton hihi jag längtar <3

Puss, ps. Vevve jag vet att du läser så kommentera sötis <3

Camilla är glad för din skull hihi. Puss

Kommentarer
Camilla säger:

heeh tack gumman, men ingenting att var glad över xD <3

2008-12-21 | 22:29:23
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Jag brukar väl kommentera ibland iallafall, men du var jätte duktig på att städa igår ;) Hoppas ni köper nåt bra till mig när ni är i Strängnäs..

Nöjd nu??

2008-12-22 | 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback