Nytt tema kan man väl säga

Hej och hå! Det var ett bra tag sen som denna blogg uppdaterades. Satt och tittade på mina senaste inlägg och insåg hur mycket som har hänt sen dess. Nästan alla mina senaste inlägg handlade om min viktnedgång och träning, brolle nämns bara i ett inlägg där han är en liten valpbebis och det var sommar, sommar 2012.
 
Nu sitter jag här, i mitten av Maj och sommar 2013 väntar bakom knuten och min fina valpbebis är ingen valp längre, han fyller 1 år om några få veckor och går på hunddagis och busar på vardagarna. Angående min vikt, hm ja vad ska man säga, jag gick upp några kilo och låg stilla där ett tag men sen hände något. I December började ett litet liv växa i mig och jag har nu gått med det lilla livet inom mig i snart 25 veckor. Därför har jag också gått upp några kilon, rättare sagt 6 kg sen jag blev gravid. Men det känns ändå helt okej att få vara lite tjock nu, jag vet ju att jag kan gå ner sen.
 
Hur som helst, som ni förstår nu så tänkte jag att temat på den här bloggen nu kommer handla om min graviditet mest för min egen skull. För att sen kunna gå tillbaka och läsa om mina tankar och reflektioner kring de, sen tycker jag själv att det är superroligt att läsa andras gravidbloggar vilket jag absolut inte tyckte innan jag själv blev det. Så ni som vill får läsa och ni andra får väl helt enkelt hitta på nåt annat mysigt :) Först funderade jag på att skapa en helt ny blogg som bara handlar om min bebbe men sen tänkte jag att det är så roligt att följa den här bloggen som jag ändå skrivit i till och från under en 5 eller 6 årsperiod. Det är ju så livet ser ut, alla olika faser från skolan till studenten till högskolan till vuxenlivet med barn och hund och så vidare.
 
Jag skriver mer om min lilla snart!
 
/Angelica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback