Effektiv Helg

I lördags gick vi upp redan klockan 7.30, vi åkte iväg vid 9.50 till hallunda där vi shoppade lite kläder. Vi for vidare till biltema och sist till Nynäshamn där vi träffade mamma, mormor och Moa. Vi gick runt där en stund och åt mat, det blev en sub på subway. Andreas och jag åkte till golfbanan och spelade en 9 hålsbana, premiärrunda för mig men det gick ganska bra ändå. För två timmars golfande fick jag 8 ap = aktivitetspoäng.

Idag, söndag vaknade vi också relativt tidigt så vi for iväg och tvättade bilen, städade hela bilen, la på rostskydd och en massa annat. Vi hämtade också hem min cykel som har stått ute och min syster hela vintern. Jag trodde att den skulle vara förstörd men som tur är inte.

Jag invigde cykeln när vi for till mormor på våffelbjudning, jag tog mig en våffla men bara en. Mormors våg är bra härlig den, man väger ca 1,5 kg för lite på den så det stod att jag vägde 65,5 idag. Jaa det skulle jag inte säga nej till men jag är ju snart där.

Har haft en underbar helg med både fart och lugn. Precis som jag vill ha det!

Bye!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback