Vilken dag!

Planerna för dagen såg ut så att jag och Brolle skulle åka ut och besöka Moa och pappa för att åka och bada och sola med dem i det underbara vädret. Vi kom ut till dem och i väntan på att alla skulle bli färdiga för att åka så var det någon typ av insekt som bet Brolle någonstans i eller runt munnen. Han satt och gnällde och lät som han kippade efter andan, rädd och skakig åkte vi in mot stan för att få honom till en vetrinär, han mådde riktigt dåligt ett tag men han blev piggare ganska snabbt så något besök hos djurdoktorn behövdes aldrig. Så himlans läskigt bara, jag trodde min lilla bebis skulle dö :(

Istället för att bada i Enhörna åkte vi ut till torpa och tog ett dopp istället, så det blev ju bra tillslut. På vägen hem så hamnade jag i kö utanför scania där det alltid är lång kö runt 4 tiden, jag kollade i backspegeln en snabbis och precis då smäller det i bilen bakom. Då krockar en kille in i bilen bakom mig.. skum dag.

Nu ska jag vila lite innan jag ska iväg med min kusin och spela minigolf, hoppas det blir lite avkopplande iallafall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback