God morning sir

Jag som är en morgontrött person som nästan alltid hatar att gå ur sängen på morgonen, när klockan ringer sover jag ju som bäst ;) Meeeen, på mina vägningsdagar så ser det lite annorlunda ut. Jag skuttar ur sängen för att snabbt springa in och ställa mig på vågen och precis så såg det ut imorse. Trots påsken så gick jag ner -0,6 kg den här veckan och det var långt över förväntan må jag säga men jag klagar inte.

Nu ska jag alldeles strax bege mig mot skolan, näst sista skoldagen innan sommaren därför att nästa vecka blir det praktik och det ska pågå i sex veckor framåt. Jag ska vara på två olika förskolor här i Södertälje. Jag pluggar nämligen på lärarprogrammet till förskollärare och grundskolelärare upp till femman. Åh vill så gärna vara klar snart men har 1,5 år kvar efter sommaren.

Efter skolan ska jag möta min kusin som jag är kontaktperson till, vi ska gå på bio och de piraterna i 3D, hoppas den är bra :) Hon lär nog tycka det iallafall!

Ha en bra dag allihopa =)

Tjockiiiiiiis i Italien :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback