Onsdag

Jag sitter hemma hos Andreas just nu. Sov här inatt eftersom eftersom jag är "ledig" idag eller vi har läsdag rättare sagt. Min älskling åkte till skolan vid 9 imorse men jag fick sova vidare, rätt länge dessutom. Nu sitter jag här och ska alldeles strax sminka mig för att bege mig hemåt till gamla Södertälje igen. Ska träffa Camilla på stan och sen far vi troligtvis hem till mig. Ska vara med Moa ikväll för mamma är bortbjuden och veronica ska på innebandy med hennas Andreas.

Jag ska sätta mig och plugga på tåget, för första gången på länge känns det kul att plugga igen :D

Jag hoppas ni alla får en trevlig onsdag så hörs vi kanske senare ikväll eller imorgon!

Pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback