Tisdag den 23 Augusti

Nu är alla mina jobbpass slut för denna sommar, det delades med både glädje och sorg. Jag kommer sakna eleverna väldigt mycket men samtidigt var jag riktigt trött nu i slutet.

Igår var vi alla på ishockey och kollade på träningsmatchen mellan ssk - modo. Ssk vann med 3-0, riktigt bra spelat tycker jag att killarna spelade. När vi kom såg vi Foppa stå utanför arenan och vi mötte honom även inne i arenan ett par gånger, häftigt tycker jag! :D Han är ju ändå en av våra (Sveriges) största spelare genom tiderna.
Andreas blev inte så sur över att Modo förlorade, tur det haha.

Nu ska jag snart göra iordning mig för om en dryg timma ska jag gå över till Rebecca på en fika och kolla in hennes nya place :D Vi börjar snart skolan igen, skojigt tycker jag faktiskt att det ska bli.

Senare blir det hem till mamma för att hjälpa henne med lite saker på datorn :)

Ciao!



Kommentarer
Molly säger:

2011-08-28 | 10:32:18
Bloggadress: http://mmollyy.blogg.se/
Molly säger:

Hejsan!

Hur gör du annan textstil?

2011-08-28 | 10:32:45
Bloggadress: http://mmollyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback