Shosho

Tjo, jag tänkte bara kila in och tala om att jag lever men att bloggandet ligger väldigt långt ner på min "prioriteringslista" just nu. Om ni bara visste hur mycket jag har att göra om dagarna just nu. På dagarna är det jobb på skolan och på eftermiddagen så är det en massa pluggande, så jag hinner inte med något annat. Jag längtar som en galning till studenten nu, hoppas verkligen att jag överlever tills dess.

Camilla har ju vart inne och gästbloggat lite här, vilket är kanon. Någon som reder upp efter mig!:D

Sömn nu? Det tackar jag inte nej till, godnatt.


Och till alla mina kära klasskamrater som sitter i samma sits som mig nu med skolarbetet så säger jag bara "WE CAN DO IT, DON`T GIVE UP"


Juste, min familj är bäst som vanligt, tihi♥



Snart påsk och saknar denna hårfärg lite :(


Kommentarer
Veronica säger:

Aha så det blir brunt nu då ;) Svårt att bestämma sig va :)



Men ja vet ju att du egentligen vill se ut exakt som mig ;) Hahha

2010-03-19 | 13:55:05
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback