Nära nu

Haloopp! Hoppas allt är bra med er?
Själv så mår jag toppen just nu, efter att jag hade skickat in projektet så kändes det som en sten som föll från hjärtat, "Klarade jag det här, så klarar jag allt". Lite så jag tänker. 64 dagar kvar i skolan, sen är det studenten, grymt!

I fredags så var jag och köpte min studentklänning i stockholm, Camilla följde med, sen hade vi fredagsmys hemma hos henne, jätte roligt hade, och sjuka som vi är spelade vi en video ;) Åt vofflor, nachochips, tacosås och kollade på lets dance finalen. Myyys!

Igår var jag, Veronica och Elle på borta match i uppsala, ssk vann mot Almtuna ;) jäkligt roligt var det, tack Veronica som bjöd mig. När vi kom hem så åt vi lite gott med mamma, Moa och mormor och kollade på körschlagert.

Vevve övertalade mig tillsist om att gå ut, så vi drog till hamnmagsinet, singelkväll var det där, glowstick-kväll kallar jag det snarare. Vi skulle träffat några, men dem kunde inte komma. Men vi hade trevligt, jätte roligt folk och så träffade vi massa "kändisar"  :)
Jag drog hem vid ett, då pappa hämtade mig.

Bra dag helt enkelt!


Kommentarer
Camilla säger:

du är bäst min bästa!



vettu, nu fick jag ångeste, SEXTIOFYRA dagar kvar? kära nån :( kommer sakna dig sen!! ♥♥

2010-03-28 | 20:11:21
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Sara säger:

Va roligt att du har hittat en student klänning :)



Inte för att börja tjafsa elr nått, men jag har tidigare i veckan frågat dig om du ville komma när jag var ensam och hitta på något, och jag frågade i Torsdags tror jag, men du svarade inte på mobilen, och sen har du inte sagt något i skolan om det blir elr inte, visst inte jag heller(glömt bort, men jag sak ju itne behöva fråga dig hela tiden om det blir något erl inte. "/ så det känns lite tråkigt iaf. och sen när jag läser din blogg så ser jag att du och Camilla har bestämt att ni ska vara, och på fredag. det känns inte så roligt, för jag har vetat att jag att du ska komma till mig, erl att vi är och så.

2010-03-31 | 09:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback