Camilla här!

Ville bara kika in och skriva att idag var det första skoldagen efter ett par (många) veckor ifrån skolan!

Det bästa med hela dagen var att jag och bästis var med varandra hela dagen lång och hade våra härliga stunder som vi har missat nu tack vare den eviga praktiken!

Ni vet dem där stunderna som bara du & din bästa vän har med varandra, dem där unika.♥
Det är dem som är härliga, det är dem som betyder, de är dem som gör att man vet att det är ni två som är bästa vänner, och det är så jag känner med min bästis, tror det är ömsesidigt, hoppas det i alla fall!


Nu ska jag inte trötta ut er med mitt babbel här!

Så puss och hej leverpasteeeij från meeiig


Kommentarer
Angelica säger:

Jag har också världens bästa vän <3 Och ja, jag förstår hur du menar med allt du skriver, för jag känner likadant med min bästa vän :)

BÄST!!!!

2010-03-23 | 08:54:47
Bloggadress: http://angelicasofiewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback