Margareta dagen :)

Idag har jag varit ledig och min dag har varit underbar.
Jag gick upp 6 imorse för att skjussa mamma till jobbet så att jag kunde ha bilen under dagen. Somnade dock om igen när jag kom hem men inte Moa, så hon måste vara bra trött nu.
Jag och Moa plockade upp mormor vid halv 11, först åkte vi till min förra skola där jag lämnade av en bok som jag lånat och var tvungen att lämna tillbaka eller betala 300 kronor så valet blev ganska enkelt. Efter det åkte vi ut till gamla malmsjön och solade och badade samt fikade, väldigt mysigt.
Hämtade mamma sedan och var en sväng till ica maxi och hämtade Veronica från jobbet. På eftermiddagen så bjöd vi mormor på mat hemma hos oss, vi firade "Margareta dagen" både mormor och Moa har alltså namnsdag idag. Det firade vi genom att grilla och äta god mat, efter maten så åkte vi ner och spelade minigolf. Moa är skit duktig verkligen :D
Sedan satt vi oss på gräsmattan och hade en liten picknick, tårta, kex och läsk. Dem öppnande sina paket och vi sjöng för dem.

Imorgon bitti åker Moa och mormor ner till Gränna, där ska dem vara tills lördag. Kommer sakna min lilla plutta <3

Imorgon jobbar jag 8-16 och efter arbetet så ska jag åka upp till Camilla och umgås med henne, vilket jag grovt ser fram emot :D Allt för länge sedan. Får se vad vi hittar på men tråkigt är de sista vi kommer ha :D

Hoppas ni alla njuter av denna underbara sommar, för det gör jag!

Puss

(Bilder från dagen kommer in senare)

Kommentarer
Camilla säger:

Seriöst, tråkigt finns ej på våran kart! :D

2010-07-21 | 10:05:07
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback