Kokar

Hej hopp, slänger in ett litet inlägg från en bil där värmen är någonstans mellan 30, 40 grader. En sådan här dag vill man ju ligga på stranden och steka och bada, vara ute på sjön eller vad som helst förutom att sitta i en bil en hel dag. Inte okej, men vad ska man göra? hem måste vi ju. Vi har nyss bytt förare, jag har kört men nu tog mamma över man blir verkligen helt slut. 

Hur som helst så har vi haft en toppen vecka i sälen, vi har badat, varit i mora två gånger samt i grannlandet Norge två gånger, åkt lift upp till sälentoppen, spelat minigolf och haft underbara och roliga kvällar med massa lek och tävlingar. Verkligen en vecka att minnas ♥

Jag slänger upp lite bilder på facebook senare och kanske någon enstaka här på bloggen också :)

Grattis till min kära farmor som fyller 70 år idag :)

Puss från mig och mina svettiga älsklingar


Kommentarer
Camilla säger:

fint du gjort om bloggen :)

2010-07-11 | 20:57:48
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback