Namnsdag

Idag har Angelica namnsdag, nej men? Det är ju jag ;) Grattis till mig själv typ.

Vad ska vi säga om dagen då? Den började kasst kan jag säga, stannande hemma från VFU:n idag. Sedan har det bara blivit bättre och bättre, åt super god mat som jag köpte med mamma och på eftermiddagen blev jag firad. Dem hade köpt små bakelser och så fick jag lite presenter: örhängen, en super söt kopp, svarta super snygga hotpants och en ny neccesär med smink inuti och sist en urgullig reflex vilket är bra i detta vintermörker. Tack! ♥

Jobbat på ishockeyn har jag också gjort idag, ssk förlorade som vanligt...börjar bli riktigt trött på dem, grabbarna får ju HÖGA löner, för vadå? suck...

Imorgon är det dags för praktik iallafall, efter det så ska jag till skolan och hämta ut tågbiljetter till Eskilstuna och efter det ska jag träffa älsklingen :) Längtar!

Puss

Kommentarer
snuttan säger:

skönt dagen blev bättre eftersom <3



Snart är det imorrn! :D <3



2010-12-07 | 23:17:21
Camilla säger:

Håll dig frisk! :) ät mycket med C vitamin, måste ju träffas på torsdag (imorgon alltså) heheh :D och sedan på lördag? pleeeease man? :D



juste! grattis igen på namnsdagen! ♥

2010-12-08 | 06:34:30
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback