My weekend

I lördags åkte Veronica och jag ner till Värnamo och gick på High chaparall. Vi hade super skoj, kollade på shower, åkte tåget och åt god mat. På eftermiddagen åkte vi till älskade Jönköping där vi checkade in på hotellet. På kvällen så åkte vi in till centrum och gick ut på en nattklubb, nykter utgång vill jag tillägga. Träffade lite trevligt folk och dans blev det också.
På söndagen gick vi ner och åt frukost och sen åkte vi till A6 och shoppade. Jag köpte en tröja och Vevve handlade också lite. Efter en underbar taco buffeé åkte vi hem till tälje igen. Jag körde hem på 2 tim och 30 minuter ;)
Tack Veronica för en underbar helg. Hon har bjudit mig på alltihopa, detta var min studentpresent :D
Älskar dig!

Idag är det måndag och jag sov till halv 2 på förmiddagen... ångest. Jag hatar det men jag somnande inte förs 04.00 imorse så behövdes väl. 
Sedan har jag varit ute och gått en promenad på ca en timme. Tränat lite här hemma, lagat mat. Fixat och trixat lite. Mitt humör har inte varit på topp idag. Mått lite krasst. Men en ny dag imorgon.

Ciao!



Kommentarer
LadyUmbrella säger:

Allt bra med dig? :)

2010-08-24 | 12:28:55
Bloggadress: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback