Jag lovar och jag lovar...

på att alltid bli bättre på att uppdatera men jag håller de aldrig.

Lusten finns att skriva och jag har en massor av saker som jag skulle vilja skriva om och dela med mig av men tiden för de finns inte. Det är tråkigt. Jag jobbar så mycket denna sommar och när jag inte jobbar så gör jag något annat kul så datorn blir inte prio 1 om man säger så, vilket jag är glad över men skriva av mig allt kul då och då skulle vara ännu roligare, eller hur?

Jag har en massa roliga punkter att ta upp som har hänt denna sommar men om jag skulle börja skriva allt i detalj så skulle de bli flera sidor så de skiter jag i, däremot kan jag i punktform lista upp lite av de jag vill säga.

Under sommaren 2010 än så länge:


♥ Varit på fantastiska semester resor, Egypten, Sälen, Grönalund x3, kryssning till åland och snart blir det en roadtrip till high chapparal med my big sister. Allt har verkligen varit hur bra som helst.

♥ Jobbat som vikarie på ett elevhem åt en gymnasiesärskola i vagnhärad. I och med det jobbet har jag mognat otroligt mycket som person, lärt mig en massa nya saker som är nödvändiga i min fortsatta utbildning och framför allt har jag lärt känna nya härliga människor i blandade åldrar. Och... Cash $ caaatjiiing

♥ Jag har umgåtts med mina vänner, dock inte alls så mycket som jag har velat men men. Träffat min bästis ett par gånger och de har varit hur mysigt som helst. Vi har solat och badat, gått på stan och varit på gröna lund tillsammans och självklart skrattat i mängder. Fikat med Kallio har jag hunnit med också, mysigt :) Sovit hos Sara en gång och sen jobbar vi med varandra en del.

♥ Jag är glad över att jag kom in på skolan och även kommer att ha kvar detta jobb som extrajobb på helger och kanske vissa kvällar. Jag är glad över att min stora syster har fått fast anställning. Jag är glad över att min lilla syster har fyllt år och snart börjar sjuan. Jag är glad över att pappa tog sitt motorcykelkörkort och kan vara ute och glida mycket nu. Jag är glad över att mamma trivs på sitt jobb och att hon alltid är helt underbar.
Jag är glad över att camilla fick jobb på en förskola. Jag är glad över att jag har gått ner nästan 10 kg på ca ett halvår. Jag är glad när jag pratar med dig och dina söta kommentarer. Jag är glad på livet!


Kommentarer
Anonym säger:

haha du är inte som jag, dator = 24/7, men nu så, orkar jag ehj blogg lika mycket :(



/ beundrare NO 1 <3

2010-08-12 | 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback