Booring

Min dag har varit rätt booring, har inte gjort så mycket överhuvudtaget. Hade behövt tagit mig ner till stan för att uträtta lite ärenden på banken och lite annat men orkade verkligen inte. Är så seg idag men skyller på vädret och har i två dagar nu blivit jätte snurrig i bollen så fort jag reser mig upp, så en vilodag var väl välkommen.
Höjd punkten på dagen har iallafall varit min promenad med Rebecca :) Vi gick i ca en timma, upp runt hela västergård. Och sen pratade vi en massa om skolstarten som är på onsdag, vi båda två är nyfikna och lite små nervösa men tycker samtidigt att det ska bli GRYMT roligt. Glad över att vi ska gå i samma klass.

Har nyss ätit mat, och ikväll vet jag inte vad som händer, antingen blir det en fortsatt slö hemma kväll eller så pallrar jag mig ner på stan för att kolla på utomhusbion på marenplan. Får se.

Min helg kommer bli bäst :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback