Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"sa "han tror mig inte". Hon började tappa tålamodet"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En stol och en mobil laddare

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Talang

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

18.45(den är 18 43, bra gissat ;) )

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tv:n och mormor och mamma som pratar.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag var ute för några timmar sedan, då var jag på stan och lite överallt.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Facebook

8. Vad har du på dig?

En randig tröja och ett par svarta leggins och underwear.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Jag vet inte..

10. När skrattade du senast?

Skrattar hela tiden :D

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapeter, skåp, tavlor, spegel, klocka, almenacka, hängare, lampa, är i köket :)

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja, jag råkade gå förbi en spegel nyligen ;)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Utmaning? haha :D

14. Vilken var den senaste film du såg?

Wallander

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa en villa och en båt, köpa saker till mina nära och kära.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag har jätte svårt att äta frukost på morgonen, jag äter helst av allt matrester från dagen innan till frukost, mummma.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Att min syster skulle föds frisk och levt här nu :)

18. Tycker du om att dansa?

Nej usch nej.

19. George Bush?

Nej tack

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Flickanamn: Julia, Wilma
Pojknamn: Hugo, William

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

NJa, inte just nu.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Skynda dig, det är fest här borta! :D




Kommentarer
Camilla säger:

tack för listan :D

2010-04-17 | 20:35:46
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback