Historia

Hejhopp, jag fick sova ut idag, vaknade 10.15 de behövdes med tanke på att jag hade väldigt svårt att sova inatt och sov på soffan tills klockan 5 imorse. 
Jag fick låna bilen av mamma så klockan 12.30 åkte jag till skolan, där jag gjorde ett historia prov om första världskriget, imperalismen och ideologierna. Det kändes jätte bra faktiskt :)
Efter provet träffade jag Lotta så satt kvar och pratade med henne ett tag innan jag brummade hem.

Hemma har jag hjälpt till att laga mat och tagit det lugnt, ska börja plugga lite snart tror jag.
puss


Kommentarer
Ina säger:

Spännande! alltid kul att jobba med barn, går alltid att leka och göra en massa kul tillsammans :D Tror du kommer älska det!

2010-04-14 | 18:31:01
Bloggadress: http://inakarlsson.blogg.se/
Camilla säger:

haha visst är jag i målbrottet :(

Tck älskliiing! <3

2010-04-15 | 16:44:42
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback