Hedlandet och solmyspys

Imorse så bestämde vi oss här hemma hos mamma för att åka ut till hedlandet, det var längesedan. Vi skjussade ner Veronica till teatern och åkte vidare för att hämta upp mormor. Vi åkte ut till Hedlandet och solen har varit helt underbar idag, fast fortfarande ganska kallt. Vi hittade inte så mycket, mamma och mormor köpte lite men inte jag och Moa. Vi fikade efteråt ute i solen och sen kom mina fastrar och min kusin, så det blev lite småprat med dem ett tag.  Vi åkte runt lite i taxinge och snebro, och tog några skogvägar hem, roligt att köra lite rally på dem vägarna ;) haha!

Jaa, vad har jag gjort med? jo vi var på icamaxi och handlade och sen har jag pluggat till historia provet som är klockan 13.00 imorgon, äsch det ska nog gå bra hoppas jag.
Vi har ätit världens godaste mat, fläskfilé gryta med potatis och även matjesill med gräddfil och gräslök, sillälskare som jag är så var det himmelskt gott.

Nej nu är klockan för mycket så jag måste faktiskt sova, detta lov har varit sjukt bra och sjukt behövande.

Pussen adjussen från ackisussen


Kommentarer
Camilla säger:

snygging! hoppas det går bra på provet idag! håller tummarna för dig så du får MVG! ;) ♥

2010-04-12 | 11:53:17
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback