Sunday

Godkväll kära människor.
Imorse vaknade jag av en ivrig lillasyster som ville iväg till en kompis så gick upp och kollade att Moa hade ätit frukost. Jag följde med henne på vägen, jag gick vidare, en runda på 1,5 timma. Skönt att gå ensam och lyssna på musik och bara känna sig fri från allt. Jag gick lite vilse men hittade tillbaka i skogen haha. Mamma ringde och frågade om jag ville med till hedlandet så det tackade jag JA till, dem kom och mötte mig när jag var tillbaka från min tripp.
      På hedlandet hittade jag ett par skor, inget annat. Men dem andra hittade lite mer. Jag körde från Mariefred in till södertälje, parkerade uppe på mimos i västergård där vi åt mat, pasta Carbonara, mums. Sen körde jag hem. Wii I Love it♥

Har nyss badat och gjort mig redo för imorgon, skola igen då. Denna vecka känns lugn än så länge, vet inga prov eller läxor faktiskt.

*Måndag-
*Tisdag- Sommarjobbsmässa .
*Onsdag-
*Torsdag-
*Fredag- Parlamentet med klassen och hundvakt på kvällen.

Kommentarer
Tina säger:

Var inte mässan på onsdag? Och vi har ett prov med laila på torsdag:P

2009-03-09 | 22:27:30
Bloggadress: http://www.tingus5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback