Earth Hour och E.M.D

Godkväll alla kära människor därute i världen. Idag så åkte jag, Veronica och Camilla ner till stan vid 12 tiden, vi träffade Ann-Charlotte och sen kollade vi alla på när E.M.D uppträdde på stan, jag måste säga att jag älskar dessa killar, dem är så mänskliga och har sjukt rolig humor, det gillar jag. Dem sjöng tre låtar, Alone, Jennie let me love you och avslutningsvis Baby Goodbye. Träffade även min kusin och faster på stan :) Sedan gick vi och kollade ett tag på stan, vill så gärna köpa ett par chinos och ett hårband, imorgon åker vi till skärholmen så då blir det nog vår shopping för hela slanten. Hur som helst så åkte A-Lotta och Camilla hem. Jag och Vevvd gick och åt med mamma, moa och mormor. Åkte hem sedan. ¨

Ikväll är det ju robinsson och det måste jag ju kolla, men samtidigt så ska jag självklart släcka ner alla lampor, jag har tjatat på mamma att vi MÅSTE göra de, det är ju Earth Hour mellan 20.30-21.30. Så att släcka ner en timma kan väl alla göra för att hjälpa miljön lite? JA!

Lite bilder från idag,



NJUT!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback