Dag 2

Är hemma från dag nummer 2 nu, dagen idag var mycket roligare än igår, de var många mer barn och alla är så söta och gulliga, det är bara andra dagen men känner redan nu att jag stormtrivs och kommer ha jätte mycket ångest när jag ska sluta där. Idag bytte jag blöjor, YES ::D ja ni hörde rätt, jag tycker om de, det är ganska kul, men jag är ju knäpp också. Fick beröm från de vuxna också.

Jag gick till förskolan och gick hem ifrån förskolan, duktigt haha. När jag gick hem så kom en snöstorm och hälsade på mig, jag börjar bli trött på de här vädret nu, först är det sol, sen blir det massa snö sen kallt och sen om och om igen. Nej våååååååååååår var är du? Håll i dig snälla.

Det ända minuset med dagen är min mage, ont ont ont. Har haft sån himla värk idag, jobbigt att arbeta då men det gick bra iallafall, men hinner inte tänka så mycket på hur man mår, det går för runt ändå.
Hoppas magen blir bättre snart, får pumpa i mig massa iprem/alvedon.

Jag vill köpa kläder också.... gaaah.  ska sätta ut en annons i tidningen:
*Hej, jag söker efter en mycket generös människa som är villig att betala mig en hög summa pengar varje månad, jag vet att du finns där ute någonstans, jag har bara inte hittat dig ännu, $$$$$$ //Angelica

Någon borde nappa?

Snart är det hockey så måste göra iordning mig nu, duscha, sminka om mig osv, man är ganska så sliten om dagarna nu för tiden. haha

Puss från mig och mina charmtroll på praktiken. :D

Camilla har gjort bäääästa, puss på bästa henne


Kommentarer
Camilla säger:

du är bäst, de var därför jag gjorde den!<3

haha bra annons, snart nappar någon ;)

2009-03-24 | 17:45:24
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
NINA REBECKA ARO säger:

sv; ja jag kan säga att det ska bli underbart att flytta här ifrån om några år:)

2009-03-24 | 22:08:51
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback