bäst



"Saknar dig :-( Börja nästan få tårar på enhörna bussen när jag satt och var på väg till stan, tänkte på hur roligt vi hade igår. Och så tänkte jag på när vi skulle till nykvarn  och du stod i ditt rum vid spegeln och tog på dig läppglans och sa: Vi ska faktiskt till nykvarn, det var roligt de. Men saknar dig fett mycket, you are the best buddy ever<3<3<3"



Denna brud är bäst, hon är allt det man söker hos en vän, finns där när man behöver det räcker med att hon säger några ord på sms sen är man glad på bara några sekunder, hon vågar stå på sig och visar vad hon tycker är rätt eller fel, ställer sig bredvid mig och visar för alla vems sida hon står på. Jag kan vara mig själv med dig, jag behöver inte tänka på vad jag gör eller vad jag säger för att duga. Hon är glad, rolig, snäll, söt men allra viktigast är att hon är min Bästa vän, när folk säger att vi är lika blir jag bara glad. Jag älskar dig Camilla, vi ska alltid vara vänner. Inget ska någonsin komma emellan oss.
PL och ANCA forever and ever ♥



Kommentarer
Sara säger:

Trevlans trevlans :P

2009-03-22 | 18:43:40
Camilla säger:

nu började jag gråtaa :') glädje gråt såklart.

älskar dig mest, och du är bäst, bättre finn´s inte det kan jag lova, har aldrig haft det så här bra med någon som jag har det med dig vi delar något alldeles speciellt!

<3 love you forever and ever<333333333333

2009-03-23 | 22:34:07
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback