Livet leker

Ja de känns så just nu, sen har vi alla motgångar och tunga grejer som kommer över oss ibland, men överlag så känner jag mig så glad och lycklig. Jag känner verkligen att denna sommar kommer att bli bättre än den förra, förra sommaren var bara bra i början, då var det kul, jag var mycket i vagnhärad i flera dagar och hade roligt, vi åkte med familjen till Dalarna, det var så mysigt... Sen rasade hela sommaren samman, 2 bortgångar, ångest vilket resulterade i att jag slutade umgås med vänner helt. Hemmet var min trygghet helt enkelt.

Usch jag får rysningar av att tänka på de, och rädslan över att detta skulle kunna hända igen är hemsk. Men man kan inte gå och oroa mig, det har jag lärt mig nu och det tänker jag dra nytta av.

Livet är roligt nu, nästan för roligt, jag hinner inte med att ta de lugnt, inte dem senaste dagarna iallafall. Men jag har så bra vänner, dem bryr sig verkligen. Och det är roligt för under dem senaste veckorna har jag träffat så mycket nytt folk, vilket har vart oerhört kul.

Sen jag kom hem från Kreta så har inte direkt vädret vart det bästa, regn, kvavt, moln- färgen har börjat gått bort-hemskt.
Och dem varmaste dagarna så var vi mitt i storflytten.
Nya lägenheten är jätte fin, nu är jag jätte glad att vi flyttade. Jag känner mig redan hemmastadd. Och jag är glad för mammas skull att vi hittade något så pass bra och jag hoppas att Mamma får jobbet som hon har sökt, för de finns ingen som är så bra som henne.

Jag var och tältade med Rikard, Andreas och Sara i Måndags, det var mys trots att vädret inte var de bästa. Åskan kom dag 2 så det gjorde inte så mycket. Jag har lite bilder som jag skulle kunna lägga upp men orkar inte lägga in dem i datorn nu.

Imorgon så blir det Biltema med Farmor, Moa och Elina och på kvällen blir det äta på resturang med Mamma, mormor, vevve, moa och kanske Anne. Mysigt.

Camilla är nu i Kroatien läste jag på hennes blogg. Tråkigt att jag inte har träffat dig sen skolavslutningen men jag hoppas du får det bra där nere vännen och njut av solen som gömmer sig här hemma!

LÄNGTAR TILLBAKA TILL GREKLAND♥

Långt inlägg, meningslöst för dig men meningsfullt för mig, kände att jag var full på ord som bara ville komma ut.

Puss / Angelica

Kommentarer
Camilla säger:

saknar dig ocksa men vi ses nar jag kommer hem.

2009-07-15 | 12:52:04
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback