Funny

Hejsan, sitter här nu mitt i natten och kollar på : "På smällen" samtidigt som jag tänkte klämma ur mig ett litet inlägg här framför vår lilla mini pc.
Idag åkte jag in tidigt till stan för att träffa Sara, vi var på sydpoolen och badade, riktigt länge sen men kul var de, badade och solade lite på utsidan. Åkte hem till mamma efter det för att äta, sen åkte jag och Sara och Veronica + Bebis ner till stan för att dels kolla på Alexander Rybak och dels för att träffa Tina, Tobias och Andreas. Vi kollade på den norske gutten som faktiskt verkar vara en hel skön snubbe. Sedan åkte vi alla hem till mamma igen, visade Tina vad hon ska göra när vi åker bort, mata Timjan. Tack att du ställer upp, vi alla hemma uppskattar de verkligen :)!
Sedan åkte vi ytterligare en gång ner till stationen, Sara skulle åka hem och Jag, Andreas, Tina och Tobias åkte till brunnsäng, spelade kubb, grillade gott kött och busade lite, haha :) super trevligt. Kom hem vid 23.00, Ytterligare en fartfylld dag som dem flesta andra nu´för tiden.

Pussen




Ps. Kommer lite bilder från Grillfesten hos Carolina snart, riktigt roligt var de iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback